Be brave Be you Top66 Statistici

marți, 12 iulie 2011

5 Evenimente importante

Faptul ca eram insarcinata m-a facut foarte fericita si pana sa fac prima echografie sa vad daca este fata sau baiat eram destul de emotionata si curioasa .Ma gandisem la nume de fata si de baiat ...mai mult ma gandeam la nume de baieti ca un presentiment si sincer numele romanesti nu prea ma atrageau ..

Eram insarcinata in 5 luni cand m-am dus cu sotul meu  sa fac echografia si  ne-am gandit sa facem una 4 D.Ce-i drept era c-am scumpa dar ne gandeam ca e primul copil si prima echografie.
Eram amandoi foarte emotionati,se observa pe fetele noastre cand eram in acea camera ,mai ales ca dupa cateva minute incepusem sa il vad pe monitor ...era copilul nostru si ,intr-un fel,il vedeam pentru prima data.
Ne spusese ca avea 300 de grame (mie una mi-se parea foarte mic),dupa cateva zeci de secunde care pareau enorm pentru mine ,ne-a spus ca este sanatos si este baiat.Eu si sotul eram extrem de fericiti si la amandoi ne dadusera lacrimile ,il vedeam cum misca si ii auzeam bataile inimii ,un sentiment unic care nu se poate compara cu nici un alt sentiment:)
Bine-inteles ca in acea zi am sarbatorit,am fost la un restaurant  si dupa acea ne-am plimbat printr-un parc
..............................
 Sarcina a decurs bine ,mai putin in ultimele doua luni cand mi-a fost extrem de greu sa merg distantele pe care le parcurgeam de obicei mai ales fara sa ma duc la baie din 5 in 5 minute
Incepand din luna a 8 a deja ma asteptam sa nasc din clipa in clipa,aveam burtica uriasa si bebe era destul de grasun pentru cele 8 luni state in burtica..dar nu a fost asa dimpotriva am nascut la 9 luni + o saptamana..
Imi amintesc ca era 5 dimineata cand m-am dus la baie si observasem un fel de lichid transparent si destul de mult ,nu credeam ca o sa nasc pentru ca teoretic nu mi-se rupsese apa ,asa ca ma intorsesem in pat si am incercat sa adorm..cand brusc m-au apucat niste dureri destul de mari ..erau contractiile.L-am trezit  spunand-ui ca nasc si ca trebuie sa chemam salvarea.

Salvarea a venit si m-a dus in sfarsit la spital ,unde am intrat la camera de garda ca sa ma consulte.Exact cand a intrat doctorul respectiv pe usa mi-sa rupt apa( si sincer m-am speriat..parca intrasem la dus atat de uzi erau pantalonii mei).
Dupa ce m-au dus in sala de nasteri am stat in travaliu 5 ore ..ca pe urma sa imi zica ca nu pot naste natural si trebuie sa mi-se faca cezariana.
Mi-sa facut anestezie generala,si cand m-am trezit abea daca aveam forta se respir,imi simteam ploapele enorm de grele ,prea grele ca sa imi mai pot deschide ochii.
...........
La ora 11 a venit sotul meu in vizita ,exact dupa operatie,l-am vazut pentru cateva secunde ..nu aveam forta de a-mi tine ochii deschisi in schimb auzeam tot. Am vorbit putin cu el dar si lucrul asta mi-a fost greu sa il fac(eram foarte slabita).
..........
O sa trec un pic peste lucurile neplacute,nu o sa va povestesc detaliat...
..........
Dar am stat o saptamana in spital am avut cateva complicatii in legatura cu sanatatea mea,copilul era foarte bine-sanatos.
Cand mi l-au adus pe bebe si l-am tinut in brate ,nu imi venea sa cred ca in sfarsit il simteam in brate si il vedeam in fata mea...pe langa fericire eram si speriata sa nu cumva sa il scap din brate ,nici macar nu stiam cum sa ii vorbesc sau cum sa ma port cu el.
................

Primele 2 saptamani de cand ajunsesem acasa au fost foarte grele nu dormeam deloc noaptea si nici ziua decat cateva ore in total.Am avut o problema dupa nastere ,faptul ca ma durea foarte rau in partea dreapta undeva sub coaste si in fata dar si in partea din spate..cand m-am dus la spital mi-au facut echografie si au vazut ca aveam un fel de chist.Mi-au zis ca nu e grav si mi-au dat o reteta cu medicamente pe care trebuia sa la iau dupa acea mi-a trecut.Cand a facut bebe o luna de zile l-am luat sa doarma cu noi in pat,ca altfel chiar nu mai aveam sa dormim luni bune..Noaptea nu se trezea decat sa manance si sa il schimb de pampers in rest nu mai aveam probleme cu el.

I-am facut botezul ,a fost foarte frumos si special mai ales ca am facut si cununia religioasa in aceasi azi.Prima oara am facut cununia religioasa si dupa acea botezul ,la ambele am fost extrem de emotionata si fericita:). Petrecerea am facut-o la un restaurant ,unde ne-am distrat destul de bine.Mie nu imi place genul de  muzica: manele, populara sau lautareasca ..am ascultat si lautareasca la petrecere cu toate ca nu e genul meu dar am ascultat si Ricky Martin,Celine Dion,Whitney Houston,Beyonce....etc.

 Nu am sa uit nicodata acea zi ,cat de fericita si cat de speciala a fost!
.........
Dupa ce am facut  botezul a racit(cum era de asteptat) si a facut pentru prima oara febra..ma speriasem foarte rau,nestiind ce sa-i fac.
Intr-un final i-a trecut dar marea problema cu el am avut'o de la 6 luni pana acum,cand a facut febra peste 39 de grade  timp de 3 zile de 7 ori.,otita ,un microb..ii trecea una si ii aparea alta problema de sanatate..
Astea au fost cele mai grele momente de pana acum.
Nu au fost numai greutati ,au fost si lucruri foarte frumoase.Mie de exemplu imi place foarte mult cand rade copilul meu ,cred ca as face orice trasnaie numai ca sa reusesc sa il fac sa rada:)
Dar cel mai amuzant mi-se pare cand "danseaza"( nu stand in picioare ci pe spate in pat),incepe sa dea doar din piciorul stang si din ambele maini ,sincronizandu-se(chiar ma gandesc sa il filmez cand face asa,e foarte amuzant) si mai scoate si niste sunte in asa fel in cat poti jura ca el canta (pe limba lui ce-i drept:)))

Sunt foarte multe momente frumoase si cel mai important este sa nu lasi problemele sa te acapareze! :)

\

2 comentarii:

OnePlusYou Quizzes and Widgets