Be brave Be you Top66 Statistici

marți, 28 mai 2013

O poveste frumoasa

O poveste frumoasa circula pe internet si m-am gandit sa v-o arat si voua:)

„Am fost extrem de şocată când de Valentine’s am primit un buchet imens de flori de la… John. Nervoasă şi rănită, l-am sunat pe distribuitorul de flori pentru a-l informa că s-a produs o greşeală“, povesteşte americanca Sue Johnston, potrivit The Huffington Post.

„Am fost căsătorită cu John timp de 46 de ani. Întotdeauna, de Ziua Îndrăgostiţilor, îmi făcea cadou cel mai frumos buchet de flori care conţinea un bilet cu mesajul «Dragostea mea pentru tine creşte»“, povesteşte Sue (68 de ani). „Patru copii, 46 de buchete şi o viaţă plină de dragoste, asta mi-a lăsat moştenire soţul meu când a murit acum doi ani“, a mărturisit Sue.

Revoltată şi tristă din cauza faptului că Ziua Îndrăgostiţilor i-a servit o farsă nu prea inspirată, Sue l-a sunat pe cel care î-a adus buchetul de flori pentru a-l atenţiona că a comis o eroare.

„Nu, doamnă, nu este vorba de o eroare“, a explicat angajatul. „Înainte de a muri, soţul dumneavoastră a plătit în avans o sumă de bani şi ne-a cerut să-i garantăm că vom continua să vă livrăm, an de an, câte un buchet de flori“, a adăugat el.

„Cu inima cât un purice, am închis telefonul şi am deschis biletul ataşat“, a spus femeia. „Dragostea mea pentru tine este eternă“, a citit, printre lacrimi, mesajul de dincolo al soţului său.

Sursa Adevarul

citeste aici toata povestea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets