Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 6 februarie 2014

Error 1704 ..."normalitate " not found

Yep. Acum stiu de ce am fost inselata.
 Eu nu am stiut sa-i satisfac "normalitatea".Mi-a si spus ca i-ar fi placut sa fiu linistita...obisnuita.

Mereu ne jucam (ba cu perne,apa etc..) ,radeam ..faceam glume, era prea mult sex, il conduceam mereu pana la usa cand pleca -iar cand se intorcea acasa saream repede in fata lui la usa ca un copil nerabdator...hmmm oare cum am indraznit asta..sa fiu asa.. Eram ingrijita ,am slabit dupa ce am nascut..dar el..el vroia acea banalitate.."normaliate". Fara plimbari ,fara cine romantice, fara seri frumoase...nu am fost pe gustul lui.. el nu vroia plimbari,cine,seri frumoase. Nu. El vroia rutina aia ,de stat in fata tv-ului ,seara ,cu ciocolata langa si nevasta sforaind .
Acum imi dau seama..trebuia sa fiu plictisitoare,grasa,neingrijita si dezinteresata. Asta vroia el din cate mi-am dat seama :))

Cu toate ca ,din cate am vazut, nu era multumit de amanta,si dupa ce ne-am despartit au fost multe dati in care atunci cand venea la copil sau ne intalneam intamplator ,el se dadea la mine. Deci, intrebarea mea este: Ce sa intamplat? Vroia  o femeie linistita, dar de ce parea ca amanta nu il multumeste? anyway..
Sper sa gaseasca repede o alta femeie "normala"  :)))
 

Si ca tot sunt in tema si ascult melodia asta non-stop ,am sa spun : "Oh da, nu te oprii" :)) la versul "te caut si nu ma voi oprii " nu va ganditi la prostii . :D :)))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets